چشم انداز خوشه دستبافته
ها
خوشه دستبافته های استان
کهگیلویه و بویر احمد تا سال 1404با استفاده از سابقه طولانی تولید و با تکیه بر هنر های
دستی خاص و منحصر به فرد منطقه با احیا برند محلی بتواند در بازار ملی جایگاه
واقعی خود را به دست بیاورد و بتواند چند ویژگی زیر را دنبال کند :
1.رشد سهم بازار داخلی از 20000 متر مربع به مقدار 300000 متر مربع در سال 1404
2. رشد صادرات محصول از 4/ درصد کل تولیدات کشور در سال 1394 به 6درصد در سال 1404
استراتژی های اصلی
1-تامین
مواد اولیه و خام باکیفیت بالا
2 -توسعه بازارهای داخلی و خارجی